2011. június 29., szerda

Tört

Na így most már, hogy kicsit megnyugodtam, rájöttem, hogy megér egy blogbejegyzést a jobb kezem! szal az történt, hogy kerékpárvezetői nem ütközéses balesetben darabosan törött a radius -orsócsont- proximális része! Uh ja egy kissé elvágtam magam, pláne a terveim!!! A nagyon nagyon várt zarándoklatomról lemondhattam, és még lehet a tábrom is bukom, dolgozni nem mehetek -de talán megesik rajtam a szívük és egy pár infopontos meló rám esik!!! Mert aztán így anyagilag fuccs és ugye esküvő meg ilyenek!!! BLŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ

Mondjuk jó oldal:  lesz idő az angoltanulásra!

A legrosszabb pedig, hogy így most a kórházas munka is csúszik, de remélem mielőbb gyógyulok, mert nagyon nagyon gyógyulnom kell!!!
És sajna már most izomláza van a bal kezemnek, mert egy jobb kezesnek ballal fogatmosni, öltözni, fürödni, és kitörölni  nem kellemes, sőt egyenesen szar !!!!! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése