2011. július 5., kedd

Erő

Akkora nagy erő plussz és energia van bennem, hogy megemelném a világot, még ezzel a fél kezemmel is, ami nem is annyira fél! Holnap mehetek vissza a dokibácsihoz, aki remélem sok jó hírrel szolgál majd, pláne mivel n nagyon jól érzem magam, és a kezem is! Kisebb fájdalmak vannak, de az lenne a furi ha nem lennének!

Megérkezett a fotelem, ami az egekbe emeli az amúgy is klassz új szobám, és pont jókor megérkeztek az én BARÁTAIM igaz cimbiim, így megfelelő az avatás napja is! Van aki már megfelelő hangulatban érkezett, és drága négylábúval is gazdagodtam, aki bearanyozza mindennapjaim!

Ahhoz képest, hogy azon izgultam mennyire unatkozni fogok, persze teljesen be vagyok táblázva: nagynénilátogatás, falunapipróba,  utazás, barikkapcsolattartás, nekem kedves emberekkelidőtöltés :)......... és már jövő héten munkába is állnék :) mert menni fog, és mert az erő velem!!

ÉS végül ami miatt a legbánatosabb vagyok: jó zarándoklatot holnap induló zarándoktársak.........jövőre csatlakozom!...................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése