2011. június 6., hétfő

Tréning

A hétvége a továbbképzésemet eredményezte több fronton is! Szombaton próbára lett téve főleg a májam és a tűrőképességem, a kapcsolatom és a józanságom! Kedvenc csapatommal, és csapattársaimmal eltöltött felejthetetlen szombat nappal és vasárnap hajnal J@geres pálinkás sörös boros whiskys napot tudhattam magam mögött melynek eredménye remélem, hogy nem a mai vizsga=eredménytelen karó lesz! Majd kiderül, igaz nagyon nagyon trééé volt ! De nem bántam meg, mert abszolút felemelően éreztem magam, amit megbántam az más volt.......... a telefonom föld alá süllyesztése amivel elérhetetlen lettem, és nem kis aggódásra adtam okot azoknak kik szeretnek, és pár szót váltottak volna velem :(

Haza nem térve Ligetbe vettem utam aholis tényleges tréningen megnyugtattam magam, hogy klassz csapattal fogok dolgozni abban a bizonyos két táborban melyet megnyertem magamnak! Jah és : bátorságugrás teljesítve!!! Már csak el is kell hinnem, hogy kitűzött céljaim tényleg teljesíthetőek, akarás elhatározás és sok munka árán!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése