2011. június 24., péntek

A kedv

Na ugye mi emberek, sőt Én ember, olyan vagyok, hogy ragadósan felveszem a látottakat, akarom mondani pl.: ha valaki fagyit eszik nekem is megjön a kedvem, ha valaki sálat tesz, másnap tuti én is, ha valaki átalakít akkor kedvet kapok Én is a változáshoz, így ha elleneztem is, és nem is akartam elhagyni "szülőszobám" hisz mióta az eszemet tudom, még ha nem is oly rég óta még életemben -ebben az eddig rövidben- sosenem költöztem!!! És ez ma megszakadt: vége elhagytam 10 nm-es kis lakomat a 25 nm-es nagylakra! Nagyon féltem, hogy picike kis szobácskám melegét majd nem adja vissza ez a kétszer akkora nagy valami, de ahogy szállingóztak át a cuccaim, úgy lett egyre barátságosabb melegebb és az Enyém!
És rájöttem, hogy még mindig nem adtam fel és nem adtam el az önfejűségem és azt, hogy Én és Én vagyok az első és maradok is! Önző kis dög, de szeretnivaló önző kis dög vagyok!!! És ezen gondolatokon felbuzdulva jöttem rá arra is, hogy :
Minden ember önző, és minden ember magát szereti a legjobban, de vannak emberek akik annyira, hogy egyáltalán nem való nekik a párkapcsolat-kivéve ha találnak egy olyan embert aki elfogadja őket önzőnek-, mert ettől még tudnak szeretni nagyon nagyon tudnak!!!

NA szóval összefoglalva: cimbim pakolásán felbuzdulva költöztem: életemben először költöztem és már csak kölcsönfotelom hiányzik ami talán a héten meg is érkezik, a helye már megvan :) és utána jöhet a szobaavató buli mindenképp elsőként a legklasszabb 3assal amit alkotunk MI akik nélkül üres lenne a világ!!! az én világom mindenképp!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése