2011. június 21., kedd

+deka

Újra világot láttam ligetcimbikkel és exliget de még cimbivel, akikkel a nevetés bő bő bő határait szegeztük! Egyeseket már útközben elhagytunk, majd sikeres tóhozérésünknél ruhástól hütöttük magunk hiszen m fasza csajok vagyunk, hát mindenképpen faszábbak mint kísérő cimbiink, néha megkérdőjeleződött bennem, hogy kik töltik be a férfi és kik a női szerepet, de aztán néha megkaptam a beosztásom és akkor helyre kerültem! És ami tőlem nem sűrűn várható, hogy csendes megfigyelőként ültem végig az estét, kicsiny világomban elmerülve, de tudva, hogy jót alszom majd lopott kispárnával a polifonomon a meleg hálózsákomban, melyből persze nem jött össze semmi, mivel gyengébb voltam nem lett kispárnám, meg kellett osztoznom a polifonomon, egy hálózsák volt a párnám ami miatt osztoznom kellett az Én hálózsákomon, de mindent egybevetve egész jót aludtam, és mé fázni sem fáztam mert exligetcimbim folyamatos böfikkel melegítette a belső hőmérsékletet legnagyobb örömömre!

De a "hétvége" tanulsága: kb 2 nap alatt lenyomjuk a balcsit HA akarjuk, de lehet nem akarjuk majd elsietni!

Mindenesetre addig is előttünk a nyár a munka -ami nekem már holnap reggel 7.30 :(- de sebaj mert van és kell, hogy legyen!!!! Nagyon nagyon jó kis ligetes összejövetelek :)

Aztán a kolihétvége véget ért, ami nagyon nagyon nagyszerű volt, élveztem és imádtam, hogy itt volt kedvenc cimbim és 4lábú barátja és sok sok cseresznye nevetés, borsófejtés, munka, munka, visszaköltözés a SZÉP hajópadlós kecókába, és az összetartás és az összetartozás erősségének növelése, mert mi összetartozunk mindig, minden körülmények között a 3 fasza csaj+3 csajszika+ a 4lábú :) Örök klassz cimbik, akiknek-nekünk- nemsokára gyerekünk lesz, pici poci Bende várunk rád :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése