2011. június 2., csütörtök

NO REFUSE BIN

Csodás csodás dolgok történnek velem a napokban, Én aki azt hittem kukába kerültem, és nem kellekk, mégis mégis kellek!!!! Sok sok meló -aminek kitudja meddig örülök ennyire- és a legjobb, hogy két tábort is kaptam!!!! :) Új vizekre evezek és megkóstolom a 12-14 évesekkel való munkát, amit nagyon nagyon várok, nagy kihívás lesz és tudjuk, hogy Timi szereti a kihívásokat! Bizonyítanom kell magamnak, és a körülöttem élőknek, hogy bármire képes vagyok!

A sajnálatos, hogy a kórházból még mindig nem kaptam visszajelzést a szerződésemről :(, de ami késik nem múlik!

Zarándoklatom díja befizetve, ami nem jelent mást mint lelki felüdülésem idén is meglesz, ami nagyon nangyon kell nekem, és nagyon nagyon hiányzik is, mert szégyen nem szégyen elhanyagoltam a léleképítésem, a szentmiséket és gyónni sem mostanában voltam :(, de pótolni fogom ígérem! Pláne mivel most minden rendben, nagyjából a helyzetekhez mérten ami ugyebár nem jelentheti azt, hogy elhanyagolom az Urat, és nem is hanyagolom el, hiszen hálát adok, hálát adok minden egyes boldog percért, és azért, hogy barátaim és családom BOLDOGOK LEGYENEK!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése