2011. június 12., vasárnap

Hétvégi tudósítás

Na a hétvégét munkakihagyás miatt -10.000rel indítottam, de akár 250 euróval is zárhattam volna, ha ma nincs teleszarva a gatyám, és elhiszem, hogy meg tudom csinálni de sebaj mert megint csak okosabb lettem, és tapasztaltabb, na meg új arcokkal gazdagodtam, hallhattam a magyar himnuszt, hiszen nyerteseink is voltak, uh 500 euró, csak nem nekem :), növeltük a "faszámunk" megverük a "Pöcsöt" :), rájöttünk, hogy O.B. nem tud számolni, és gazdagabb lettem egy ökölnyi pattanással :)..... Megkaptam, hogy olyan vagyok mint aki "be van szívva" és persze búcsúztam  a hangomtól már tegnap délután, mivel csapattársaimnak kiabálnom kellett, hogy dőljenek azok a fránya bábuk, és így is volt 8 és feles eredmény! :P

Hihetetlen sokat nevettem, nevettünk, magunkon egymáson, és mindenki máson, mert volt ott Pöcs, és kiejtettem Shrek feleségét Fionát :), nemzetiségek találkozója ausztriában ahol mi megmutattuk mi is a Magyarok Istene :P

és végszónak csak annyi: 1,2, BUMM.....................27 BUMM :P
 és aki nem tudná az update2 csak 3-ig ehetőőőő!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése