2011. május 31., kedd

Tavasz vége :)

Na akkor ugye május 31, a hivatalos naptári tavasz uccso napja amikor is persze én Ligetelek, de este májusfa out dance partyra megyek mikoris kicsiny falumba felállított 3 májusfánkat kivarázsoljuk a földből! Némelyik egész jól bírta, és van amelyiken látszik, hogy megviselte a hol szeles, hol viharos májusi mindennap!!! De a lényeg, hogy megvannak :), és ma eltűnnek és a terv elérte célját, a fiatalok együtt alkottak valamit, ami ma folytatódik, hiszen készülnünk kell a következő eseményekre!

NA aztán a tavasz vége ugyebár a gyereknapot is jelenti, ami nekem idén nem is sikerült ünneplősre, annál inkább dolgozósra! 18 gyerek lelkű kedves kollégámmal végigharcoltuk a napot, hogy legnagyobb gyerekünk este boldog lehessen, amit az időjárás is engedett, így több 100 gyerkőcnek okoztunk csodás napot!!!! Vasárnap nem épp úgy gondoltam, hogy megérte, de ma visszagondolva megérte a sok sok munka futkozás éhezés pisivisszatartás!!! Csodás nap volt, köszönöm mindenkinek!!!!

"- Pont jókor jössz, mert ez a nap legjobb része.- Melyik az a rész?- Az, amikor te meg én mi leszünk."
JAH és amit a legjobban taszítottam bekövetkezett: szerelemes vagyok!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése