2011. február 3., csütörtök

2. fejezet

Budapest vár:D nagyon nagyon nagyon jól érzetem magam:D Hősök tere: az egyetlen emlék mű amire rászedtem kedves barátosnémat, hogy vigyen már el valami olyan helyre amit meg KELL nézni, és kötelező:D és kötelezően jó volt:D! Napi jegyel 2 napig mentem:D
Csodás volt és kikapcsoló:d

Loptam egy idézetet:
A szerelemben szó sincs kompromisszumról, ez inkább egyfajta kiteljesedés. Igen, a kapcsolat a "mi" megszületésével jön létre, ami az "én" feladásával jár, de ezt nem úgy éled meg, mintha kompromisszumot kötnél. Attól van egységélményed, hogy a másikban meglátod önmagad.



Na megvan a feladat: fel kéne adnom azt a bizonyos "én" dolgot!!!!!

Helló vas megye, megjöttem:D

1 megjegyzés:

  1. A fealadat módfelett fontos, de ami igazán számít: az Út, amelyen odajutsz.

    VálaszTörlés