2011. január 31., hétfő

1 fejezet

Utazgatásom és lazításom első fejezetén túl vagyok, ahol nagyon nagyon sok élménnyel és tapasztalattal lettem gazdagabb!
Egyes emberek szerint a sportban az ellenfél az ellenfél és nem szabad jóban lenni vele, na én ezzel 10000% osan nem étek egyet! Ő addig az ellenfelem amíg a pályán vagyunk, és mihelyt lejöttem a pályáról már nem, egyáltalán nem mert Ők nekem nagyon nagyon jó barátaim, olyan nagyon szeretem őket:D Sokat kaptam ebben a 2 napban mind a sport terén mind barátok terén, érdemes volt 11 órán keresztül Avatárokkal utazni, nevetni, pálinkázni, borozni, egy fantasztikus meccset végigszurkolni, támogatni akinek nem ment, bíztatni akinek ment:D

Karaoke ahol bevadultunk:D és korai ébredés:D na meg egy kis DJ-s cukkolás sem maradhatott ki!

Utam holnap folytatódik............................... Budapest vár:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése