2011. február 21., hétfő

a szar hétfő

NA az ember felkel reggel, hogy elolvassa az újságot, mert gondolja, hogy a hétvégi 8-0 ás győzelemről valami kedveset ír asportriporter aki még a meccsen sem járt! Hát nem ír semmi kedveset, sőt úgy fel...... az agyam, hogy a rivotrillal kezdtem a napom, hogy ne kapjak sírógörcsöt és ne törjek szét semmit, ne menjek a vas népe elé szétverni valamit!!!!
Kellemes hétfőt mindenkinek:D a szart nekem nem az volt!

Ez persze pecsét volt 1000rel, még a kedves vígasztaló szavak sem sokat segítettek!csak azt tudnám, ha az ember szar kedvű miért nem vidám zenét hallgat, miért nem vidám könyvet olvas! ÁÁÁ nekem sem ez a gyógyszerem, jöhet egy kis Nirvana, olvasni mellé egy kis Albert Györgyit persze, akkor már kapjunk tippeket is!!!

Kész vagyok.........AZTÁN felötlött bennem valami!
Nem ért el mást nálam ez a pöcs mint, hogy eddigi 120% helyett 120000% al edzek, és a csapattal minden erőnket összeszedve lecsatározunk minden előttünk álló harcot, minden kímélet nélkül, mert EZ nem csak engem vágott pofon, ez mindenkit hazavágott és "csatába vonulunk" ...........................mert HAJRÁ PERENYE!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése