2011. február 17., csütörtök

Okosságok

A gasztropuccs lényege nem csak a főzés, ez egy olyan fantasztikus tevékenység mikor barátaimmal igaz, hogy főzünk, meg eszünk, de hát ugye evés közben sokkal jobbakat és okosabbakat mond az ember, így Én gasztropuccsom kicsit másabb mint a Döméé! -Tv paprika-

És eme tegnapi jeles napon nagy okosságot hallottam: idézem de nem lesz pontos!
" Miért van az, hogy ha egy nő lefekszik egy csomó pasival, akkor ribanc, de ha egy pasi lefekszik egy csomó nővel akkor király? a magyarázat: a lakat amelyiket sok kulcs kinyit az szarra sem való, de a kulcs ami minden lakathoz jó, az király"

Na tessék lehet értelmezni, és akinek nem inge nem veszi magára, akinek meg inge az kimossa!

Na eltöprenghetnék, hogy én mossak vagy ne mossak:D -

Az este mindenképp tanulságos volt, és sok sok okosságot tanultam az én kreatív elméjű kedves barátaimtól...............

És nektek drága barátaim, egy kis Döme gasztropuccs:

http://www.youtube.com/watch?v=Iw_uX4T7bdI --- Balatoni-menü

http://www.youtube.com/watch?v=aGnUMM1BXrM ----Ősmagyar menü

Kötelező megnézni!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése