2011. február 14., hétfő

Új hét

Lopott ünneppel kezdődik a hét, de azért jó volt ám kapni SMSt-, kell ez a női májnak és a bájnak!

Ugyebár ott hagytam abba hogy munkába álltam, ami jó volt, és keresetem is vele :D, és persze azóta bő fejlemények, hiszen ma már egy másik helyen kezdtem, ami beiktatható a teke a suli és az életem többi fontos része mellé! ÉJJEN és még a bankszámlám sem nullázódik le talán:D

ŐŐŐ a vasárnapról inkább nem beszélnék, mert ha telizni kéne, akkor most nyugati bajnok vagyok, csak hát ugye kell tarolni is, amivel még nem is lenne gond, de kell egyes fára dobni, ami már baj, és a trénerem majd dolgozhat az idióta fejemen és kezemen!--> de talán elmondhatom, hogy az utam megtaláltam csak végig kell járnom, és nem térhetek le a kijelölt úton, bármely csábító is a szűk ösvény!

Szal hosszú hét vár rám, megkoronázva egy megyei rangadóval!!! Ennyi!!!

És, hogy tisztelettel zárjam e napot:
"Tomi:- és hogy telik a valentin napod?
Én: - na hagyjuk ezt a fost
engem ne csak ma szeressenek az emberek!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése