2011. február 21., hétfő

2011

2011: "Valahogy nem találod a helyed, úgy érzed, a családod és a környezeted gátolja a kibontakozásod! Alapvetően azonban a saját makacsságod hátráltat!! Próbálj meg sokkal barátságosabban fordulni rokonaid felé, hiszen megértéssel és szeretettel előbbre jutsz! Magaddal szemben pedig légy sokkal kritikusabb mint máskor. A szerelemben is csapodár lehetsz. Szórakoztat, hogy gyakran válthatsz partnert.Idén úgy érzed semmilyen felelősséget nem akarsz vállalni"

De a felelősségvállalás talán belefér.............. 4 babym lesz az idén:D:D

A többi valahogy beletalált a sűrűjébe, de cáfolj meg ha nem igaz! Sőt egy régi magamról infóba is csuda dolgokat találtam:

Hát én vagyok én aki tekézek, gitározom kosarazom szeretem a zenét és imádok bulizni!Szeretem ha izzik körülöttem az élet!

Igyekszem minél több barátot magam köré vonzani, számomra barátság nagyon fontos. Akad is szép számmal belőlük, hiszen nagyszerű humorom van , segítőkész vagyok és nem tűröm az igazságtalanságot. Nem szeretek veszekedni. Vitatkozni annál inkább, és ilyenkor vagyok a legsziporkázóbb. Egy vitaparti velem kész szórakozás, mert olyan képtelen érveket hozok fel saját ügyemet védve, amiről én magam is tudom, mennyire nem állják meg a helyüket. Így a vita vége egy nagy közös hahotázás lesz. A tanulás nem erős oldalam.Szórakoztató, elbűvölő teremtés vagyok, ha határozatlanságom sikerül leküzdenem nagyszerű társaság vagyok.(cáfolj meg ha nem igaz)


Elkezdhetem önamgam megismeréét é terápiáját............... messze vagyok a kép marad

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése