2011. február 11., péntek

Új

fejezetek nyílnak az életemben! Teljesen lecsórósodtam ezért kicsit hamarabb kell munkába állnom, mint szerettem volna, és megcsalva eddigi munkahelyemet, egy kis potya meló után néztem és még sikerrel is jártam! Még, hogy nincsenek munkahelyek! Aki akar az tud is solgozni, ennyi az egésznek a titka! Már ma éjjel kezdhetek is egy kis gyári melóra, jövő héten pedig ha szerencsém van már a pénztárgépeket püfölhetem!:D:D Nagyon jó lenne egy kis kiegészítés, mert nagyon nagyon NEM szeretnék anyára szorulni, meg tesóra sem! És talán ha úgy alakul még egy kis ösztöndíj is üti a markom, ami pedig a legfranyóbb lenne:D

Alakul szépen a kis életem, nem mondhatnám, hogy unatkozom, sőőőőt teljesen pezseg az életem! És ami ezekben a melóvállalásokba a legjobb, hogy megint új emberekkel ismerkedhetek meg:D és az jóóóó Timi szereti az új embereket!

És a hévégén kedvenc sportágam nemes képviselőiért izgulhatok, hiszen a válogatott Romániában a többiek pedig Észtországban döntögetik a bábukat!

HAJRÁ MAGYAROK!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése