2011. október 3., hétfő

szülinapom pom pom

még annyira nem késtem el, a nagy meséléssel, a szülihétvégémmel kapcsolatban! nagyon sok jókívánságot, üdvözletet SMSt és ajándékot kaptam, a meglepetésekről nem is beszélve! -igaz megnézném, hány üzi lenne az az üzi, ha nem lenne kiírva  a faceere :P-

A hétvége elég sűrűre és gyanúsra sikeredett, sok helyen jelentem meg, sok dolog forgott körülöttem, de sajnos mindig az a kérdés motoszkált bennem, hogy jó helyen vagyok e???? van 2-3 fix hely ahol szívem szerint állandóan lennék, de sajnos az osztódás még mindig nem megy :(


és a legjobb--> elkezdődött a nagy sportmaraton, a bérlet megvéve, első spinning óra kipipálva, úgyhogy haladunk, haladunk, már csak 100% osan rá kell állnom a dologra, és azt a sok csokit amit a szülinapomra kaptam, el kell tüntetnem-egy tábla már mohó édesszájú kedvesemnél van :P-

még 2 hónap Liget--> emendemnyit várom a havat.................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése