2011. október 14., péntek

::::::::.

olyan ó lenne belelátni a másik fejéba, hallani a gondolatait, látni az érzéseit, csak tudni mit akar, mik a tervei, mert ez így annyira nehéz, annyira nem tudom mit kezdjek a helyzettel! amíg nem mutatom ki az érzéseim minden rendben van, volt.......... elkezdtem átadni magam a kapcsolatnak, elkezdtem kimutatni az érzéseim, elkezdem teljes bedobással szeretni, DE MINEK??????? akkor már nem kap semmit az ember, de miért???? akkor az kell, hogy az ember kemény legyen??? az kell, hogy leszarja a másikat??? ki érti ezt??? miért ilyen irgalmatlanul bonyolult a szerelem????

én tudom, hogy nehéz este vagyok, de ki nem az???? nem hiszem el, hogy ennyire de ennyire nehéz lennék........

~ amikor elkezdek hiányozni, csak emlékezz én nem sétáltam el...te engedtél el.!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése