2011. október 10., hétfő

Gyümölcsnap

ma  a nagydiétához és nagy alakforma naphoz igazodva abszolút gyümölcsnapot tartottam, ami nagyon sikeresen alakult! Kibírtam és jól is érzem magam, még a sport is megvolt, sőt ami hihetetlen még fogorvosnál is voltam! Már 3 éve nem voltam és idejének láttam, hogy aktuális lenne ha valami hozzáértő bekukkantana a számba, és ma míg a rendőrök helyszínelték a Valakim lehúzótt kocsiját -ez külön sztori lesz- addig én átsétáltam a fogdokinénihez nagy büszkén panaszmentesen, és persze fogkő nélkül, és új időpontal a bírtokomba távoztam! Na szóval azért kellett az új időpont mert 5 mondom ÖT szuvas fogam van, amik nem vészesek de betömögetjük őket szépen sorban! és újra jó leszek, na de a hab a tortán: fogínysorvadás: vegyek kímélős gyenge fogkefét (és még én tartottam 1 hónapja nagydumát az Ivinek, hogy minek az mi az mé kell az, ugyan olyan mindegyik) hahaha visszanyalt a fagyi, az 500 Ftos Oral B kefe megy a kukába................ úgyhogy holnap délelőtt a sport után megkezdődik a kínzás...........

JAh a külön sztori: egy na ugye én megmondtammal kezdeném: ÉN nem akartam a bázisba kávézni! és ha nem ott kávézunk, akkor nem parkolunk le forgalommal szembe és egy figyelmetlen kamionos nem húzza le Valakim kocsijának seggét, nem hívunk zsarukat, nem fagyunk meg 2 órán át, és nem megyek fogorvoshoz........na ez az egy jól sült el! :P

Aztán a többi meg majd kiderül, a magyar hatóságokat ismerve, lassan derül ki..............

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése