2011. október 8., szombat

szombat

nem is tudom megmondani mikor is volt uroljára szabad szombatom! vagy teke, vagy munka, vagy kórház vagy suli........ valami mindig közbe szólt, de ma nem, ma azt csinálok amit csak akarok, és bele is húzok rendesen! Kikapcsolunk kicsimmel, de a sportot természetesen nem fogom kihagyni! :)

kaptam egy kis plusz támogatást az angolhoz, és kezdem elhnni, hogy ez sikerülhet nekem! mikor ott ülök órán, nem is hiszem el,  nem értem mi zajlik körülöttem, soknak tűnik az anyag, de mikor hazaérek és újra átveszem amit aznap vettünk, be kell látnom, hogy megy ez nekem! A Cél: eg év múlva ilyenkor angolul szeretném a  bejegyzéseket írni! Vagy legalábbis angolul is!

A másik cél: fél év alatt a megfelelő alakot felvenni! :) a sportal nincs baj, lelkesen járunk, lekesen nyomom a steppet a spinninget a tekét, a hulla-hopp néha elmarad -de csak mert mindig kinevet a Valakim-! A dolog neheze a kaja, ugye én szeretek enni, szeretema pocim, szeretem a kínait, az olaszt!De mindenképp büszkeséggel tölt el, hogy a tészta és a fehér kenyér nem játszik nálam! csak a csoki, de az szép számban, pláne ha elkattan az agyam! :P
 NA de ha az este 6 után nem kajolok, az már eredményes lehet! :) :)

Ja a picikéim cseperednek ám, és ugye bár tartozom friss kerimamis képpel:

ja, a sztorihoz hozzá tartozik, hogy közeli kerimaminak lettem választva, erre kis családom ellép 400 kmre, a nagy ausztriába élni............... hát ez van, igaz a XXI. században a kilóméter nem lehet gond!

SZABAD SZOMBAT..........................-holnap meg újra munka-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése