2011. január 16., vasárnap

:D

Szóval hosszú és dús hétvége, nagyon nagyon zéró tanulással, csak mert kihívtam a sorsot:D (ez jól hangzik, de igazából egy deka percem sem volt)

Igazából, merengtem is az élet dolgain, mint fiatal céltudatos, önálló lény és azon töprengtem, hogy vajon jól csinálom e?? 30 évvel ezelőtt már férjem lenne, kb 3 gyerekem házam dolgoznék mint egy anyaoroszlán, és nevelném védelmezném gyerekem mint egy anyatigris! Az uram kiszolgálnám, és behódolva mert így illik boldogan élnénk:D Boldogan mások szemében de nem a magaméban!

Szóval ezen merengtem amikor is rájöttem, hogy cseszd meg igen ez volt a normál 30 éve, de ma ma van 2011 amikor is ez az egész cirkusz kitolódott!!!Messze messze kitolódott!!

Aztán még akkor ez az ige is bedobódott nekem egy kedves alkalmazásból:
„Bármilyen felvilágosult a társadalom amelyben élünk, még mindig léteznek bizonyos elvárások: házasság, gyerek és egy saját otthon. De mi van, ha mindettől nem boldog, hanem allergiás lesz az ember? Valami baj van a rendszerrel vagy velem!? Tényleg mi akarjuk ezeket a dolgokat vagy csak belénk nevelték, hogy akarjuk?”

Szóval meg is kaptam a választ! Semmi baj nincs az én kis világommal:D:D
És amíg nekem és kedves sorstársaimnak jó ez így addig a mamimnak is jó lesz:D -pláne mivel szerinte engem nem együttélésre szánt az Isten-

Újabb eltelt hét...............

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése