2011. január 28., péntek

Alagút

VÉGE vége itt a fény nagy csillogó óriási a tér, és minden kő lenn a mélyben mert vége végeztem!!! Önmagamhoz képest jóval jobban teljesítettem, és annyira nagyon nagy nyugalom van rajtam:D

Jöhet a jól megérdemelt pihenés, sport, utazás.... az lesz a legfelemelőbb. Újra csak a vonat zakatolása a busz és a jó társaság gyógyító ereje, és majd újra vissza a malomkerékbe, de nem érdekel, nem mert van több mint egy hetem arra, hogy csak magammal és semmi mással ne foglalkozzak, semmivel magamtól eltérően Önzőn csak Én!!( na jó meg egy kicsit mások, mert máshogy úgysem bírom ki)

MA sem tétlenkedtem, kicsit lustálkodtam, de sebaj amit kellett azt elintéztem:D, még az ujjam is elvágtam, mert azt hittem erős vagyok:d na persze:D erre még gyúrnom kell-ene!! Csak szerényen!

Hovatartozásom pedig nagy kérdés, egyre nagyobb és egyre bizonytalanabb..................

Ízek: sajtmártásos penne olivával
Imák: az Úr velem, ki lehet ellenem?:D SENKI
Szerelmek:...................................................

Nyár és Olaszország, csakazértis!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése