2011. január 13., csütörtök

1235méter

Na szóval egy kicsit megkésve, igaz beszámolni sosem késő, de nagyon nagyon zsúfolt és élménydús volt a hét eleje, és tartom is ezt, ha jól látom a naptáramat!
Az tény, hogy már hétfőn kiderült, hogy nincsenek véletlenek! Találkoztam Ivimmel, aki nagyszerű programot kínált nekem, mikor is túra, a hegy meghódítás az úti cél! -újévi fogadalom: túracipő vásárlás- én pedig csak keményen belevágtam, hiszen el kell kezdeni idén is a csúcsok é a teljesítményem megdöntését! És persze siker, jókedv és Dózer:D A fényképek majd bemutatnak mindent, de ezt az élményt messze nem adhatják át, mert annyira felemelő volt újra fent a világ tetején, ahol a szabadság édes érzése elfogott, minden gondom a völgybe hagytam, és úgy érzetem, hogy átölelem az egész világot, mert nekem itt jó!!!
Tuti, hogy sok sok ilyen túrát fogok még teljesíteni, mert ez kell nekem, szükségem van erre a szellőztetésre!

Aztán estéimre sem lehet panasz!
A pálinka képviselte a hétfőt, a koktél és a sör a keddet!
Drága barátnőm szülihetét tisztességgel elkezdtük, és a tervek alapján tisztességgel be is fejezzük!
Igaz a tisztességről most nem nyilatkoznék, ...............................

Holnap szigorlat, peregnek a napok és még mindig 2 hét a fránya vizsgaidőszakból!!!
De én keményen megpróbálom állni a sarat, mert kell és mert kemény vagyok!

Jah és a legújabb info becses magamról, de nem tőlem:

Az egyensúlyra törekvő
Mindenkivel kedves, akivel találkozik. Nem tudja feladni az elveit. Sajátos,
egyedülálló vonzereje van. Kreatív, energikus és nagyon társas. Utál egyedül
lenni. Nyugodt, nagylelkű. Kedves és gyönyörű. Flörtölő típus. Túl könnyen
beadja a derekát. Halogató. Nagyon hiszékeny.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése