2010. december 15., szerda

Uppszi

jujj mennyire szarul indult a hét: elaludtam ÉN, egy hónapig reggel 4kor keltem egyszer sem aludtam el, most 5kor kellett volna erre elalszom, sík ideg amit sajna anyán vezettem le (ne hari anya szeretlek), aztán vizsga délután, ahol persze kicseszések sora, de 4est kaptam, úgyhogy összefoglalva siker, majd jött a várva várt este a vendégségbe menés, a fincsi bórsófőzelék, az IVIspeckóstócsni:D ami ugye lekörözhetetlen, és a tünemény gyerekek akik elfeledtetik a sok szart ami rám vár a következő egy hónapban! Hihetetlenül jól aludtam ami kellemes volt, és a reggeli készülődés kis csemetékkel és kakaóval, olyan volt mint egy mézeskalácsházban mintha csak egy mesében lettem volna, nagyon kellett mecóniumos lelkemnek!

És ma a várva várt csoda, elkészült a kutatási tervem, már csak azon rágom a körmöm, hogy a konzulensem vissza ne csapja nekem valami jó nagy javításra, mert azt ki nem bírnám, nekem tanulnom kell!!!!!

Holnap Ligetkarácsony:d Újra együtt a csipet csapat:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése