2010. december 6., hétfő

Miklós nap

Kellemes gyakorlat, ahol szintén mindent csinálhattunk és még el is ismerte Vali néni a munkánk ami nagy szó! Intenzív aneszt vizsga, és könyvtár ahol 90 Ft. késedelmi díjfizetés - hú ezt megúsztam-!
Aztán krampuszbőrbe bújva gitárral kezemben kellemes perceket és mosolyt csaltunk sok gyermek arcára:D

És jött az újabb szívás, 40 perc buszkésés, de aztán hazaértem, ahol kaptam egy jó adag hóban fürdetést a férfi vendégektől:D

Délelőtt kávézás régi-új kedves ismerőssel, vagy valami olyasmivel, nincs is rá pontos megfogalmazásom, hogy ki is Ő nekem??!!!?!?!?!!?????!!!??? Vagy ki szeretném, hogy legyen nekem???!!???!! Ő kinek akar engem??!!???!?!?! Bonyolult kérdéssor!!!

Majd ha túl leszek ezen a vizsgaidőszakon átvergődöm a kérdéssoron!

Markusovszky Formáció beindul:D Mikulásra étcsokispuding...LEGJOBBBB köszike Rencsike:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése