2010. december 25., szombat

Kari

Mint minden évben idén a megszokott forgatókönyv szerint zajlott ám a tegnap, (persze máshogy nem is lehetne hisz az nálam verné a biztosítékot, Timivel balhézni meg nem szerencsés karikor:D)
sült a bejgli, a 7 féle sütemény, együtt szorgoskodott a három generáció a konyhában, ami ritka de felemelő és persze csakhogy a tesó agyára mennyek egész nap a karácsonyi CD harsogott a hi-fiből:D Aztán a szokásos Jézuskavárás ahol a pásztorok nagy parasztok voltak, de nem is tudom miért vártam tőlük többet, mindegy is, lezajlott és mindenki más nagyon is ügyes és aranyos volt!
este ajándékozás jó sok halacska krumpli és egy kis gyümisali:D, majd 10kor éjfélimise -jó nekünk mi- aztán a szokásos már már hagyományos actyvitizés nálunk! a Törzsemberek -tesó gábor én- persze minden évben megvannak, csak keresünk még 3 olyan embert akik elviselnek engem -mer velem játszani életveszély és biztosítás is kell- és még lelkesek is! Na meg is lett, sok nevetés -Ildi sztorija, "hogyan lépett bele a papa a tepsi bejglibe" - na ez vitt mindent, annyira nagyon nevettem, hogy ott tartottam, hogy hyperventillálok és kifutok a kertbe:D
Fél 3 volt, hogy a lelkes társaság elillant:( jöhetett a szunyókálás:D

Reggel pedig a csoda, mert csodák vannak és a karácsony is egy csoda, az Úr csodája! Szóval reggel, a cicám Egyik hazatért:D:D kb két hónapja tűnt el, már le is mondtunk róla, erre ma a csoda napján kariajándékként megérkezett Ő az én csodálatos cicukámD:D:D Szép kis nap:D

Jöhetnek a rokonok, megehetnek mindent és jöhet sz örömteli nevetés:D

Jah és a tegnap este tanulsága: a tesóm és Én a legjobb páros vagyunk:D:D

Mindenkinek Boldog Karácsonyt!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése