2011. május 8., vasárnap

Kuka

a beosztásomat tekintve teljesen úgy érzem, hogy kukába kerültem a Ligetbe! Ámítást kaptam a Jolly Joker pozícióba, és ez azzal jár, hogy most nem vagyok beosztva???? Hát akkor köszönöm szépen nem kérek belőle!

Nagy csalódás ez most nekem, hiányzik a csapat a Liget a munka! Ez van le lettem selejtezve, legalább is baromira így érzek :( :(
Aztán majd valahogy lesz, majd talán máshova kellek! De valljuk be fájós dolog ez, valahol vagy valaki és egyszer csak senki leszel!

De gondolok és erősödök új bariim társaságában!Haláli jó fejek, és viccesek! És fontosak, már most fontosak!
Elakadtam..........................

1 megjegyzés:

  1. Nyuszikám!
    Nem lettél a kukába dobva, ezt Te is tudod! :)
    És máris be vagy osztva, hiszen meg is beszéltük!
    Meg különben is tekintettel vagyunk a gyakorlatodra is...
    szeretünk nagyon!

    VálaszTörlés