2011. május 4., szerda

Május 3

Szóval vannak ezek a menő és ma nagyon intenzívnek számító közösségi portálok, melyeken ugyebár feltűnik a becses dátum és, hogy ama napon kinek is milyen esemény van az életében! Hát a május 3 az én becses nevem napja, az év egyetlen napján -ugyebár nem vagyok én Tamás- amikor is már tülkön ülve várja az ember lánya a köszöntéseket mert az olyan jól esik, és mert egy nap amikor 30szor többször csörren meg a telefon, mint általában, van 7 üzenet 3 óra  alatt, és kb 26 bejegyzés az üzenőfalon, mert mindenki akinek egy kicsit is számítasz szán rád 18 másodpercet, hogy üzenjen valami kedveset!
É ez a nap ad egy hatalmas löketet szeptemberig, a szülinapig, 1000000 energiabomba amik elmentve maradnak, hogy ha kifogyok, elfogyok, vagy úgy érzem kiégek feltöltenek és erőt adnak a továbbhoz, az úthoz!

Köszönöm, köszönöm,

És a nap csúcspontja az este, mikoris újdonsült cimborák leptek meg, és rájöttem, hogy tartozom valahova, valakikhez, újra és megint és ez jóóóó, és fontos vagyok Valakinek nagyon nagyon fontos vagyok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése