2011. július 31., vasárnap

Lifecamp

eltelt ez a majdnem egy hét, ami nagyon nagyon fárasztó volt, de fantasztikus, és mennyei élményekkel lettem gazdagabb!! DE MIRE FŐŐLL??? a sok sok eső vert minket szinte minden nap, de ez nem szegte  a kedvét senkinek, nagyszerűen éreztük magunkat  a programok alatt, határainkat súroltuk, és legyőztük félelmeinket is!

Az utolsó nap estéje nagy csalódás volt, csalódtam magamban, hiszen elcsesztem mindent, és elvesztek a gyerekek és lehangolt lett az éjszakai túra, és mindenki mérges volt, de főleg én, én mert én basztam el!!! de már mindegy hiába is agyalok ezen, majd egyszer helyre hozom, és majd egyszer pótolom, az tutti, hogy nagyon sok tapasztalatot szereztem, és nagyon sok jót tanultam!!!

Kapolcson nem lehettem ott, de kincsem lett...........

Sára még nyugton is van :) Bende pedig egyre nagyobb :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése