2011. április 25., hétfő

Húzsvét

Amilyen lelkesen kezdtem készülődni 41 nappal ezelőtt a Húsvétra lelkesedésem annál nagyobb lendülettel ívelt lefelé, aztán most meg itt van, Húzsvét hétfő este vége az ünnepnek és rajtam átnyargalt ez a 4 nap! Meg sem éreztem, át sem szellemültem, pedig jó lett volna, hiszen mégis ez hitem legnagyobb ünnepe, én meg eléggé félvárról vettem, de majd jövőre próbálkozom, és talán nem maradok egyedül, hiszen hitem alapja a megbocsájtás és akkor bocsánatot is nyerhetek a hülyeségemért, és lendületem elvvesztéséért!


Aztán itt ez a másik dolog a szívemben, a teljes KO dolgozik mind állat, és kardozik a fejemmel minden, meg a fejemben minden! De majd megoldódik tudom :)

"Garantáltan lesznek nehéz időszakok, és garantáltan lesz olyan, hogy egyikünk vagy mindketten ki akarunk szállni. De garantálom, hogy ha nem kérem, hogy légy enyém, azt életem végéig bánni fogom..............."
És szombaton megerősödött bennem, hogy a Teke a mindenem, és kicsiny válogatottaim nagyon szeretem!
Na akkor kezdődhet a új évrészletem, húsvét utáni idők :), elfoglaltság az van és lesz is............

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése