2011. április 14., csütörtök

Csalódás

Szóval az ember csalódni nem szeret, én utálok csalódni de amit a legjobban utálok az, ha ÉN okozok csalódást! Utálom utálom, és mindig próbálom úgy alakítani a dolgokat, hogy ne bántsak senkit, de sosem sikerül, soha soha mindig elkúrom valahol kihagyok egy lépést, vagy egy számítást és fuccs, nem is hiszem el! Egyszerűbb lenne megszüntetni a külvilággal  a kapcsolataimat és akkor talán nem bántanék senkit! Túl önző vagyok, és nem tudok kompromisszumokat kötni, egyáltalán nem ami ugyebár elkerülhetetlen a jó emberi kapcsolatokhoz!

Ezért is van nekem teknősöm, az nem szól vissza. Jó néha morog de az rendellenes is, és, hogy valami mellettem rendellenessé váljék az még normális is, vagy legalább is nem szokatlan!

Hihetetlen mennyire béna vagyok ilyen téren, de legalább vannak kincseim, én drága kincseim akik mellettem vannak minden ilyen béna helyzetben, és ott vagyunk egymásnak minden béna és nem béna, bármely boldog vagy akár veszett helyzetben is! A bogyókáimért drága Nyuszikáimért érdemes felkelni minden reggel!!!!

1 megjegyzés:

  1. Hát igen ez van. Bár én nem hiszem hogy ilyen lennél mert nem akarom elhinni és tudni vélem!!! TE BABY nem lehetsz ilyen!!! Rám számíthatsz ha gondolod bármikor és tényleg bármikor akármi is legyen az. A hammerites katonák állnak még és nem rohadnak el sosem csak kis rést kér rajta valaki aki szeretné megismerni ezt az erős nőt!!!
    Rajtad múlik ha gondolod.Pocok türelmes és megértő.
    Az légy aki vagy érezd jól magad............ Csak ez vezéreljen ne más, nézd a magad oldalát mi jó neked!!!

    Csók a Pocok

    VálaszTörlés