2011. április 12., kedd

100

Eme bejegyzésem kb fél éves blogom 100. bejegyzése, buli van :) na jó annyira nem ünnepelek, majd az évfordulón!
Jah amúgy ma voltam ilyen egészségnapos rendezvényen, ahol semmi érdekes nem volt, csak egy jósnő! Mit keres egy egészségnapon egy jósnő????? Erre várom a kielégítő válaszokat!
NA szóval a lényeg a lényeg nem hagytam ki, és jósolt és kiábrándító volt amit mondott komolya! 2 közül a 3. a jó választás, na ezt értse meg valaki, mert, hogy ÉN nem fogom az tuti majd egyszer ha felnövök ehhez a feladathoz, majd akkor!!!
De elvégzem a sulit és értékes tagja leszek a társadalomnak, mert volna mást mondani :)

A hét zajlik, az élet zajlik, vigyáznom kell mert elszállnak a napjaim, és egyszer csak arra kelhetek, hogy ÉLEK és hol a volt életem, van életem és a jövőm már most üldöz pedig még messze van!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése