2010. november 20., szombat

Lemaradtam

magammal, és a teendőimmel, de persze próbálok versenyt tartani a teendőkkel de nagyon nehéz!
A suli.... húúúú a kutatási tervemre van kb 3 hetem, és had ne mondjam, hogy sehol, egyáltalán sehol nem tartok ami nagyon bosszant és haragszom magamra, hogy miért kell nekem mindig mindent az utolsó pillanatokra hagyni!
Persze majd most állok neki, amikor nyakamon a gyakszi, minden nap 4kor kelek, tök fitten van erőm a könyvtárba kuksolni!!!ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ Hülye hülye lusta ÉN! Na és persze ez még nem minden, vizsgaidőszak--> kedvenc tantárgyaim is színre lépnek, nem csak simán hanem szigorlat formájában is, már alig várom, hogy újra padlótfogva napokat átzokokva készüljek a jele napokra!!
DE majd megmutatom ÉN, hogy erősebb vagyok mint ŐK!!

Teke, hehehe bekerültem a nagycsapatba! Idegenbe nem égem be, sőt kifejezetten nagy harcot vívva még pontot is szereztem:D, ami itthon már nem sikerült, nem voltam rossz, de lehettem volna sokkal jobb! Holnap nagy utazás, Kunfehértó, ahol csak a csoda segíthet!!

A gyakszit imádom, egész héten nőgyógyászat, ami, hol uncsi(ez volt ritkábban) hol izgi volt! Kisműtő, vérvétel, katéterezés, hát belecseppentünk ebbe is! Na és persze kedves gyakszitársamat szerdán még meg is műtik, talán ott lehetek vele:D Éjjjjjjjjjen a szemészet:d

Sok sok mesélnivaló:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése