2010. november 22., hétfő

Boldog

A tegnapi napom annyira nagyon jól sikerült, hogy hihetetlen:)!Kezdődött a sikeres koránkeléssel, ami mindenképp érdemes, volt, pláne mivel előző este majdnem arra szedtek rá, hogy ne menjek el Kunfehértóra( messzi messzi Alföld), hiszen teljesen abba a tudatba voltam, hogy úgysem fogok dobni, a csütörtöki edzővel való incidensem miatt.Aztán mondom dehogynem, hiszen én lenni szurkolók szurkolója:D:D! NA meg is volt a röpke 6 órás út kerek NÉGY ÓRA ALATT!!!!!!! persze szerencsére nem az a busz volt a sebesség őrült amibe én ültem, teljesen magam alá sz..tam volna!
Szóval oda is értünk becses helyre ahol, a középmezőnyben álló válogatott tagokkal megtömködött csajok vártak minket, hogy megvívjuk csatánkat!ÉS?? csoda vagy nm csoda, marha ügyesek voltunk és 6:2 arányba meg is vertük őket, (becses 547es fámmal még pontot is szereztem:D), úgyhogy mindenképp érdemes volt, nemcsak felkelni, hanem zötykölődni, és haza vergődni:), hiszen minden pénzt megért az a nap:D:D

MA: ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ bementem 10re kórházab-->fül orr gége tele beteggel, na jó tovább 11re órára, persze az óra elmaradt, na sebaj vissza gégére hátha ürült a helyzet, és persze NEM talán többen is lettek. oksa elővesszük az eü. dolgozó leszek kártyát, persze feleslegesen, mert kedvenc dokim nincs majd holnap lesz ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ jöhet még rosszabb??? na nááá, irány ebédlő talán akad dvalami nekem való is, és persze senki nincs ismerős csak a legszívesebben látott csoptárs(tudom nem hallani az iróniát a hangomba, de mondom, hogy van benne)!!!Okksa túléltem, a rizs száraz volt, de a leves kárpótolt!Éjjjjjen akkor 2ig van 2 órám kutatni a könyvtárba, (TE NAIV) szabadság miatt zárva--> jöhet ennél rosszabb??? 2 óra nemi betegség olvasása a tanszéken:D és egy felemelő szakáptan, ennyi írható a rovásomra a mai napra!
Holnaptól 6 nap gyermekágyas osztályon való gyakszi, gyerünk anyukák lehet jönni szülni:D

Jah és gratula Vera a májusi babák tünemények, talán én is segítek:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése