2016. január 17., vasárnap

maéppenígy

Önmagam elfogadására nem vagyok képes, ez a legnagyobb baj. Nem érzem jól magam a bőrömben, és most már azt érzem, látom, hogy Ő sem nőként tekint Rám :( nem érint meg, nincs kontakt, csak vagyunk.....
Ő szerinte a műtét miatt van, és kislány vagyok, de ez az állapot megmarad, a műtét az volt és ott van....

ezt érzem......



Eve Ensler A Vagina monológok

AZ ÉN VAGINÁM AZ ÉN SZÜLŐFALUM VOLT

"A vaginám: zöld rét, hamvas-harmatos rózsaszín mező volt. Tehénbőgés, lenyugvó nap, kedvesem érintése, puha szalma.
Van valami a lábaim között. Nem tudom, mi az. Nem érintem meg. Már nem. Soha többé. Azóta nem.
Cserfes volt az én vaginám, türelmetlen, nem bírt várni. Szavakkal szólt egyre-másra, abbahagyni sem próbálta, beszélt folyton: igen, igen, ó igen.
Ó nem! Azóta nem, mióta álmaimban egy döglött állat van odalent, vastag fekete horgászzsinórral odavarrva… és dögszaga lemoshatatlan… és dől a vér felhasított torkából, átvérzi nyári ruhámat… átvérzik mindegyik nyári ruhámon.
A vaginám leánydalokat énekel, kecskék nyakában lógó kolompok dalait, vad őszi mezők énekét, vaginadalokat, szülőfalum vaginaénekét.
Azóta nem, mióta hosszú, vastag puskacsövet nyomtak belém a katonák. Jéghideg a puskacső, megfagy tőle a szívem. Nem tudom, elsütik-e a fegyvert, vagy keresztültolják riadt, vergődő agyamon. Hat szörnyeteg orvos, fekete maszkban… most borosüvegeket nyomnak belém… és seprű nyelét… aztán a seprű másik végét is.
A vaginám: zúgó folyó vize, kristálytiszta, napégette kövekre fröccsenő víz, napégette köveket áztató, sziklák repedéseit csiklandozó körforgás.
Azóta nem, mióta hallottam a kettévágott citrom sikolyával szétszakadó bőr hangját, mióta kezemben maradt egy leszakadt bőrdarab a vaginámból… ajkának egyik fele – mióta csonka lett, és én is csonka lettem vele.
A vaginám: zúgó folyó mentén, termékeny falu. Az én vaginám: az én otthonom.
Azóta nem, mióta ürülék és égett hús bűzében hét napig használtak felváltva… és bennem hagyták mocskos spermájukat. Mérgezett vizű, gennyes folyó lettem, elpusztult bennem az élet, elpusztultak a halak is.
A vaginám: zúgó folyó mentén, termékeny falu.
Elfoglalták, lemészárolták, felégették.
Nem érintem meg többé.
Nem járok arra.
Máshol lakom.
Nem tudom, hol."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése