2016. január 24., vasárnap

Félelem

"Nem szeretem ezt az érzést"

Egy hét, egy hetem van még hátra idehaza, a szép kellemes, megnyugtató, barátokkal babákkal teli hétköznapokból. Abból, hogy minden este AZ emberem mellett alhatok, és minden reggel AZ emberem mellett ébredhetek, hogy megölel, megcsókol, kávét főz nekem, mellettem van...mindig!
Rettegek, szó szerint rettegek attól, hogy vissza kell térnem, és egyedül kell lennem a mindennapokban :(
szerencsémre egy jóbarátnő míg itthon tengettem beteg napjaim, addig Ő Győrbe költözött, ez majd talán valamit enyhít a rúgáson, aztán kitudja!
Majd második héten kezdődhet az edzés!
Tudom ám, hogy le tudom én magam foglalni, de akkor is félek :( nagyon félek :(
Az ember próbál-előadás-doktorbohóc-fogyisok körforgásban lesz, nem jön hozzám, én meg nem Mindig tudok majd jönni  :(
olyan elbizonytalanító ez néha, de sajnos többször :( olyan bizonytalan vagyok, bírjuk? meddig bírjuk? meddig lehet ezt csinálni? lesz jobb? tudunk változtatni?? lesz rá lehetőségünk?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése