2013. október 10., csütörtök

Választás

Az élet döntések sorozata, minden egyes nap minden egyes napszakában döntéseket kell hoznunk, hol kisebb hol nagyobb felelősséggel járnak ezek a döntések, és hol nagyban hol kevésbé befolyásolják életünk következő szakaszát, napjait, perceit.
És sosem tudhatod, hogy jól döntöttél e, mert sosem tudod már  meg mi lett volna ha.....
Utálom ezt az érzést és ezt a felelősséget ami a saját életem miatt, de rajtam van, utálom, hogy megint döntésre kell jutnom magammal és a jövőmmel kapcsolatban! HA végre már tudnám a nyomoronc nyelvvizsga eredményem akkor minden sokkal egyszerűbb és világosabb lenne!
Eldöntöttem igazából, ha megvan maradok, ha nincs meg megyek! De ha megvan akkor is hol maradok??? És ha nincs meg 2 embert is nagyon megbántok a menésemmel, amit meg nem nagyon szeretnék, pláne mert az egyik embernek még fel sem vázoltam a lehetőségeimet, a másik ember meg könyörög.......
A választás mindenhogyan nehéz dolog lesz, nem kicsit, nagyon!
Ez már nem gyerekjáték, ez már a felnőtt élet, és már nem csak Én vagyok, hanem Mi vagyunk, mert Ő meg Én az már a Mi, és a döntéseim befolyásolják a Őt is. Mindig nagyon nehéz, de mennyire vártam ezt amikor még általános iskolás voltam, hát tessék,megkaptam :) itt van: Élek, és felnőtt vagyok, így is amennyire tudtam kihúztam :) 26 éves vagyok 26! Közeledem a 30-hoz .......................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése