2013. október 26., szombat

Hullócsillagom

Nick Traina! Sok embernek nem mond Ő semmit, nekem nagyon sokat, mert neki is olyan szörnyei voltak mint nekem, csak én keményebb leszek, mint Ő, legyőzöm a szörnyeket, hiszen itt vannak a barátaim,és a Sherpám :)Már 6 évvel lenyomtam Őt :),uh a szörnyecskéimet keményen elűzöm :) a Magnézium a legjobb barátom, a többi "cucc" a szekrényben, mert erősebb vagyok:)Most már talán helyre rázódnak a dolgok, kicsit most kavar van. Abban, hogy jól döntök 100%-ig biztos vagyok, csak ez a mizéria az albi, papírok, suli, ne verjenek át, nehezebben megy mint gondoltam volna :(, újabb költözés, csak hova????? :P sebaj, az élet mindig mindent megold! A híd alá nem kerülök az tuti :) pffffff Mindig ez az átok ősz csinálja ezt velem, sztem csak azért csúszott a dolog egy hónapot, mert el voltam foglalva, de alakul a fejem :) Juppyyyy A zene mindig jó :) Hallgassatok Pinket, meg Mumfordot, meg Rúzsa Magdit és olvassatok verseket meg lessétek a weheartit.com-ot :) Booldogságos napos őszi napok, és mindenszentek és magyarok vagyunk, így nincs Halloween :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése