2012. július 6., péntek

inyfopont

hosszú hosszú idők teltek már el azóta mióta réges rég beültettek engem ebbe a kis kuckóba :) ma már új gazdája van, és jó látni, hogy flottul működik minden benne!
bezzeg az én időmben :)

Na szóval egész fura újra itt, de megtudnám szokni, pláne mivel a klíma 1000szer üdítőbb mint a kávézóban :)

NA ami pofán vert a héten, hogy a keresztgyerekem aki a mopstohagyerekem a képembe vágta, hogy rossza anyuka vagyok :) na mondom zsír, igaz belétom nevelek én rendesen, de ha egyszer szemtelen és rossz, akkor nem tudok mit tenni, na szóval méginkább elkönyveltem magamban, hogy a gyerek az nem az én asztalom, és  nem is szeretném, hogy az legyen!

Erről ennyit!

Anyáék holnap lelépnek kiürül a ház, én pedig szerdán hagyom el a cigányéletem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése