2012. július 17., kedd

érfelvágósan

na szal tegnapit kivéve, hosszú kihagyásom most nem lustaságomból fakadt, hanem mert nem voltam internet közelben! 4 napig, vagyis inkább 3,5 elhagytam a külvilágot, és megszűntem létezni a tőlem távvollévőknek! Az Úrral volt beszédem, és azt hiszem sikerült is letisztáznunk ezt azt!
persze a megnyugvásomtól messze vagyok, de majd ennek is eljön az ideje!

Anya zarándokbotja melyet megörököltem idén jubilált a 160kmes hegyeken és völgyeken aszfalton, erdőn és mezőn átjáró, elemekkel harcoló úton! Kaprunk mi most meleget, esőt, jeget, hideget és szelet is!de panaszra nincs okom, mert kellemes vol a bőrömnek ez a sokféle inger :)

2. nap inyfopontba, még egyet ki kell bírnom eme nyugdíjas várandós, és szerintem kerekesszékeseknek való helyen :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése