2011. november 4., péntek

hanyag

kicsit elhanyagoltam kedves blogomat, de félre értés ne essék, nem önzőségből, vagy nem is azért mert lusta dög vagyok-na jó azért egy kicsit-! igazából nem is volt nagyon olyan gondolatom ami érdekelhette volna  atisztelt közönséget, meg ugye az idő is nagyon ellenem dolgozik!

Amúgy klassz napjaim vannak! az egy évvel ezelőtti sóbálvényos kapcsolatot taszítós odőszak teljesen ellenkezőjét élem: tele vagyok szerelemmel és szeretettel, és nagyon sziporkázom! Szeretek és szeretve vagyok ami írtó klassz érzés, és boldogság! Persze néha borsos lesz ez az amúgy édesre kevert élet, de már tanuljuk ezeket a pillanatokat is kezelni, és főleg megtanultuk elfogadni! kitapasztaljuk kinek mikor rosszabb a passza és a másik türelmesebb -ezt még nekem jobban gyakorolnom kell, de rajt vagyok az ügyön!-

Aztán van az életszakaszomnak rosszabb oldala is! A sok angol suli és szerelem mellett kicsit hanyagolva lett a kicsi hercegem és a hercegnőim! Igaz a herceggel és anyujával egy éjszakát töltöttem el, de ez még nagyon kevés belőlük! Jó lenne osztódni és sokkal több napot vagy éjszakát velük tölteni hiszen imádom őket!
Kicsi hercegnőmet meg már 2 hete nem is láttam, de mindenképp beiktatom Őt is! :)

Amúgy az angol megyeget, csak utána számoltam, amit nem szabadott volna, mert nagyon nagyon nagyon drága lesz ez nekem, de anyukám és drágám megnyugtatott! Az, hogy ez meglesz az mindig nagyon jól fog jönni nekem! és igazuk van, és ezért nem adom fel, és ezért nyomni fogom ezerrel, aztán majd hátat fordíthatok a világnak!

Jahh és egy nagyon tanulságos dolog történt velem! Kedves barátnőm elinvitált engem Csernus Doktor előadására, ahol nagyon sok tanulságos dolgot hallottam! És ami a legfontosabb: az én fiúm nem kis pöcs :)! :)

Ó és majd elfelejtettem: TEKE megyei egyéni II. hely! Juppyy
és még kéne beiktatno edzést is..........................

OLY KEVÉS AZ IDŐM..............................

1 megjegyzés: