2011. szeptember 27., kedd

92%

na szóval a 3. alkalomkor meg is írtuk az első tesztet a tuti angol nyelvtanfolyamon, és tudom, hogy az elején vagyok, és nem vészes még meg nem gáz meg ilyenek, de akkor is, 92% os lett aminek nagyon örültem, pláne mivel jobb lett 1% az okoskodós csávóénál, és mert az összes hibám helyesírás volt, szóval a következtetés : tudom, csak figyelmetlen vagyok!!! Tehát kis odafigyelés és pöpecül fog menni minden :)

Ma amúgy nem tettem sok értékelhető dolgot, a tanuláson kívül! Jah és beugrottam pici babykékhez is ahol persze Bende húzta a lóbőrt, és elmondások alapján éjszaka is nagyon jó fiúcska volt, amit remélek, hogy így is marad, és akkor újra fellendülhet a gastroklubb :) :)

híres neves hírlevélbe meg kell írnom a cikket............................ blőőőőőőőőőő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése