2010. szeptember 8., szerda

Úszás

Akkora nagyon nagyon nagy napom volt ma!Újra bebizonyosodott, hogy hatalmas nagy emberek vesznek körül!Nevelői évzáró tréning keretében Klettersteig túrára mentünk, ami persze nekem sem mondott sokat! NA aztán amikor a hegy lábához értünk mondom he he he TI hülyéskedtek velem???Erre? Felmászni? Én? Aztán jött a nagy kérdés: ki érzi úgy, hogy meg tudja csinálni? Persze Én? (hazafutottam Kőszegről, elzarándokoltam Máriazellbe) HOGYNE TUDNÁM!!!Aztán felérve a hegyhez, a mászóhely indulópontjához, mondom ÖÖÖÖ ez egy kissé meredek, de erőt vettem magamon! Velük? akikre az életem is rábíznám?? Bármikor megcsinálom!Aztán jól helyezkedtem és MEGCSINÁLTAM 598méter magasság, Via ferrata szett, sisak TISZA cipő és felértem, megcsináltam! Abszolút megérte, és visszamegyek bármikor! (de csak velük)

Fincsi ebéd--> dupla presszó(amin persze mindenki fennakad, merthogyugye ÉN alapban pörgök) --> somlói --> és jöhetett az értekezés! Fantasztikus nyár van a hátam mögött. Fantasztikus új emberek megismerése, és régiekkel való kapcsolat szorosabbá alakulása!

Itt az ŐSZ! suli keményen, tanulás lelkesen, a Liget lassan elkóborol a mindennapokból, de remélem, kedves embereimmel, tavaszig is ugyan úgy szorosodik továbbra is a kapcsolat!

Holnap elmegyek úszni!-->és addig úszom amíg bele nem fulladok a vízbe!!!

1 megjegyzés:

  1. hát persez, hogy megcsináltad! a Nyuszikám család tagja vagy, nincs kec-mec! ;)
    azé remélem túlélted az úszást!

    VálaszTörlés