2010. szeptember 12., vasárnap

A hangom

elhagyot a hangom, vége ennyi:) már a leghalkabb mondat kinyögése is nehéz és fájdalmas! Pécsi utazás, csalódás!Előre lebeszélt találkozó barátokkal, és erre semmi! Kész! ez eléggé elkeserített!DE nyertem megint:d kettőből kettő, eddig szép arány.

Ma a magyar dal napja! Presser bizonyára megint nagyot alakíthatott amiről persze ÉN lemaradtam!Önző kis dög!


Elég ritkán vagyok egyedül, és magatehetetlenül, de tegnap rám tört az elveszettség érzése, és megfogalmazódott bennem a kérdés: Mit jelent az elveszettség érzése? Hogyan vehetem észre, hogy elveszett vagyok? "Amikor a gyanakvás uralkodik el szívemben az
emberek iránti bizalom helyett, amikor elvesztem lelki szabadságomat, vagy
amikor mindenkiben csak ellenséget látok, akkor ez mind annak a jele, hogy
nem élek békességben az emberekkel. "

És be kell látnom, hogy ez sokszor van így!Nem élek békében, és nem csak az emberekkel nem de saját magammal sem! Kiakasztó mennyire ostobák néha az emberek és ezt én egyre nehezebben kezelem!

NA ezt tanulom mostanában! (és nem az angolt)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése