2014. február 28., péntek

Elkúrtam!Elkúrtam???

A legnagyobb baj az emberekkel az, hogy nem képesek egyenesek lenni, inkább kerülik a fő problémát, mintsem kimondanák azt amit gondolnak, amit éreznek!
Az élet döntések sorozata. Van, amikor sokat gondolkozunk, kattogunk. Pedig semmi mást nem kellene tenni, csak élni. Cselekedni. Szeretni. Választani. Élvezni. Jóvátenni. Boldognak lenni. Élni.
És persze eme apró feladat teljesítése is kudarcba fullad, mikoris cselekedni, dönteni, és őszintének lenni kellene, csupán ennyi lenne a kulcs!

És mostan továbbra is elmondhatom, hogy nem egyedülállóak vagyunk, hanem páratlanok!


eddigi hallgatásom oka szerencsére nem a belső égésem volt, nem szenvedtem, nem sírtam tele a kispárnám (csak 2x), csupán a laptopom és internetem távolított el engem....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése