2014. január 4., szombat

Fogadalmak

Idén nem fogadtam meg semmit szilveszter éjjelén,éjfélkor nem kívántam, és nem volt semmi nagy célkitűzésem sem! Olyan semmilyenül indult a téma, aztán, 4 nap telt el 2014ből, és kezdenek fenekestől felfordulni a dolgok :( November 4,.én költöztem ide, kereken két hónapja, és úgy indult a dolog, hogy 3 boldog kapcsolatban élő elégedett nő honol itt, és most 2 hónap elteltével 3 szingli lány vette birtokba otthonunkat. Idő- minden változik, hihetetlen és felfoghatatlan minden történés, nem értem nem értem mi zajlik itt ......... Sok sok ember vesz körül engem, boldog vagyok, vágyakozom, nagyon nagyon vágyakozom valami után egy érzés után...........

1 megjegyzés:

  1. Aztán a végén minden a helyére kerül, hogy újra fenekestül felfordulhasson.
    Vágyak meg kellenek!

    VálaszTörlés