2013. december 18., szerda

Ki ha nem én?

mondotta egy ismerős: " Nálad erősebb nőt nem ismerek! Te ne élnéd túl???" És igaza lett :) túléltem, sőt :) Hálás vagyok azért, hogy így alakultak a dolgok! Újra tudok beszélni, felhőtlenül kacagni, irónikusnak és szarkasztikusnak lenni, viccelni és szeretni :D Ígértem a nagy beszámolókat a dolgozó nők mindennapjairól és együttéléséről :), hát itt 3 dáma lakik :) Az egyik reggeltől estig rabszolgaként űzi az ipart, a másik tisztes munkaidőben bennt van a munkahelyén,és kb a negyed időt dolgozza ki, akkor is elintéz 3 telefont és 5 emailt :) és vagyok Én :, aki nagyon jó munkaidőbeosztásban csinálja azt amit nagyon nagyon szeret! A körülmények jók, a munkatársak jók, a munka jó! Kifejezhetném ilyen egyszerűen is, de nem! Le kell írnom, hogy ez volt életem legjobb döntése, hogy én ide jöttem! Imádom :)Ez a helyem, ez a világom, ez az életem :)
:) Hiányoztok barátaim, ez az egy a bibi :(

1 megjegyzés: