2012. szeptember 22., szombat

Megadom magam?

na eddig a reggelig azt hittem, hogy teljesen kimutatom magam, teljesen nyitott vagyok a világ felé, és, hogy mindenki ismer! Aztán ma rá kellett jönnöm, hogy azért mert valaki sokat beszél az még nem kommunikáció!
Az igazi kommunikációra pont, hogy kételen vagyok! HA valami komolyabb téma kerül fel akkor már inkább összemegyek nagyon nagyon picire!

És előjön a boszorkány énem! nem kevésszer, nagyon sokszor, de mindig azzal aki a legkevésbé érdemli meg! El vagyok bizonytalanodva, hogy vajon jó helyen vagyok e, és azt csinálom e amit tényleg akarok! Egy biztos van most az életemben, az pedig az angol! Akarom nagyon az angolt, a nyelvvizsgát, és azt, hogy beszélni tudjak!

Lehet, hogy most már kész vagyok a menésre, az elmenésre!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése