2012. augusztus 31., péntek

Az almáslepény!

na persze elfelejtettem a frappáns címet amit ennek a bejegyzésnek akarta adni, de majd talán eszembe jut! és inkább kezdem a nap elején! Ami ugyebár a tegnapi nap volt!

Reggel özös fodrászodás Tomival, majd csúnya besértődés, amikor is tényleg én voltam a gonosz -megint- ezt követte a csudajó edzés amin újra jó eredményekkel büszkélkedhetek, már csak abban bízom, hogy ez a bajnokság során is így fog maradni! :)

És aztán jött ami még nem volt! GPS segítségével kijutottam a gyöngyöshermáni álomvilágba, ahol másodszor voltam de  a kapu becsukódása után mintha egy magasabb menyországba érkeznék meg, annyira barátságos és felemelő érzés az ottlét! Hát ott is ragadtam még éjszakára is! De ne szaladjunk ilyen előre mert először el kellett készíteni AZ almáslepényt :) a 1,5 kg kikészített alma meghámozva és lereszelve már 1kg sem volt, uh huzamosabb ideig tartott a reszelés ami én becses feladatom volt, míg Nóri dolgozott a tészta ügyön, nem kis ragadás mellett :) DE elkészült :)



Ami becses kincs lett, pláne a tényleg 100% almalé, és a 1,5 liter Sangria amit bevertünk :)

Klassz este kerekedett, pláne mivel a FILM is beszerzésre került, melyet egy héttel előtte nem nagyon sikerült megnézni, különféle analfabétizmusok miatt :) Most 15 percnyi türelemmel megnéztük, hogy kell új módon tapsolni, és szabad szerelemben élni :)

KÖSZI NÓRI!!!! Sokat gondoltunk rád Ivi!!!!!

1 megjegyzés:

  1. Uhh, de sajnálom, hogy kihagytam a lepényt és a filmet! Csók Csajok! :)

    VálaszTörlés