2011. augusztus 15., hétfő

Állítólag

Tímea: én arra születtem, hogy  különösen erõs egyéniség legyek. Új utak, új módszerek , új lehetõségek felfedezõje. Ez a képességem már gyerekkoromban is megmutatkozott.  Felelõsséget kell vállalnom az életemben és nem szabad átengednem a döntéseket másnak. Nem követem a jól bevált módszereket, és nem is ismételem önmagam. Teret engedek az önkifejezésnek. Nagy fokú önállóságra és függetlenségre van szükségem.
 
Arra születettem, hogy mindig újat és eredetit alkossak, bármilyen területen tevékenykedek is. Hajlamos vagyok  az önzésre, hatalmaskodásra, elhamarkodott cselekedetekre, amennyiben hagyom hogy az egóm uralkodjon rajtam. Meg kell tanulnom átengedni bizonyos részfeladatokat. 
 
Példát mutatok, mindig az élen járok. A mögöttem felsorakozók figyelnek rám és tõlem várják az irányítást.
  
hűűű haaaa

1 megjegyzés:

  1. Nomen est omen. Ahogy a latin mondja, a név előjel!
    Vannak benne igazságok!
    De nem ez legyen a döntésed, tetteid mozgatórugója. Csak ahogy érzed! Könnyedén!
    :)

    VálaszTörlés