2011. március 22., kedd

Tavasz

Tavasz már nagyon nagyon itt van, és csörtet és kolompol, sajna néha szél formájában, erős szél formájában, és ki tudja mikor mi lesz, mert ez a japán katasztrófa eléggé megbolygatta kedvenc életjellel teli bolygónkat! Nem i hiszem el az időjárás jelentést, reggel mikor felkelek megfordul a bukómba, hogy lehet, hogy hó van, vagy jég, vagy délután ónos eső, este meg majd 40 fok! ki tudja, nem hiszek el senkinek semmit, az a fix ami már megtörtént, más nem nagyon!

Tegnap este megint nagyon nagyon sokat tanultam 3 klassz csajtól, és 2 klassziklassz nőtől! Ez az 5 csaj eszméletlen jó hatással van a bioritmusomra, a gyomromra a hangulatomra, tőlük még a felhőket sem látom, csak szép az élet és kész! SZERETEM:):)(L)

És amit nagyon vártam vártam vártam, szerdán már munkásemberként léphetem át a Liget kapuit, ez már tényleg annak a jele, hogy éled a természet! Március vége............... felé járunk

Jah és ami elszomorít, az angol tudásom a béka segge alatt van, uh a feladat adott:)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése